Nagyon sok esküvői határidőnaplót lehet találni a neten, és szinte mindegyik más időpontokat és to do listát tartalmaz. Hogy miért? Mert szerintem az a szabály, hogy nincs szabály.
Persze a legjobb ha van egy éved a szervezésre és akkor szépen kényelmesen minden úgy szervezhető, ahogy megálmodtad/ megálmodtátok (!) és nem kell izguli, hogy a rég kinézett helyszín már foglalt vagy kedvenc zenekarod már nem ér rá.
Egy 12 hónapos időszakra készítettem én is egy határidőnaplót, ami segítség lehet a szervezésben és abban, hogy semmi fontos ne maradjon ki. Innen letöltheted, kinyomtathatod, és lehet is pipálgatni:
Ettől az időbeosztástól nyilván el lehet térni, mert tényleg nincsenek kőbe vésett szabályok és az is lehet, hogy nincs mindenre szükséged a listából, de a legfontosabbakat mielőbb érdemes leszervezeni:
- Egyházi és/ vagy polgári szertartás
- Helyszín és vendéglátás
- Ruhák
- Fotós
- Zene
Tényleg ne ijesszen meg, ha már nincs egy éved a szervezésre, mert ha jó szervező vagy, vagy jó szerveződ van , pár hónap alatt is megszervezhető a nagy nap!
írta: Berzevici Rita